見出し画像

TEN - Paint Me Naked 【歌詞/日本語訳】

[Verse 1]
Heartbeat going crazy, yeah
胸のドキドキは速まるばかり

They say we should fall in line
大人は型にはめようとしてくる

Saying we're too young to stay in love
恋愛にかまけるような年じゃないって

They got issues with us staying in love
僕達の関係にあれこれ言って

But-a we're just far too crazy, yeah
でも僕らはもう夢中なんだ

[Pre-Chorus]
So baby, don't tame me
僕はペットじゃない

You found a lion, uh, you prey me
君が見つけたのはライオン、捕まえなくちゃ

Oh baby, don't fail me
上手くやってよ

'Cause you really make my fancy work
君が僕の想像力を駆り立てるんだから

[Chorus]*
So tell me, where you wanna take it?
君はどこまで行きたい?

I'm your figure, you could paint me naked
キャンバスは僕、君が好きに描いていいよ

Like a picture, I can see our love running wild
絵のように僕たちの愛が自由にはじける

Baby, be my weekend
僕の週末を彩ってよ

[Post-Chorus]**
Love the way you posing when we painting, yeah
僕らが描くときの君のポーズが好き

Lookin' at you, girl, I can't control it, hoo
君を見ると止まらなくなる

Everybody betting that we don't make it
皆んなはきっと上手くいかないって言うし

Guess we gotta leave it up to luck now, yeah
ここは"運"任せみたいだ

[Verse 2]
Can't stop, make me wanna rev right now
止まらない、もうエンジン全開だ

Redline, keep it going, lovebound
愛に引き寄せられて加速し続ける

Now drop-top feeling got the windows down
オープンカー気分で窓を開けて

Nothing else matters, only us right now
2人の世界はそれだけでいい

'Cause everybody's all for “good intentions”
みんなが"僕らのため"なんて言おうが

Baby, all I really want is your attention
僕は君の視線しか欲しくない

You're my beat now, playing on repeat, our love
君が僕の心でリズムを刻み続ける

And nothing can go wrong, living a love song, yeah
全てうまく行くさ、僕らの愛はラブソング

[Pre-Chorus]
Let me show you the way
僕が君の道標になろう

I'll be your high-beams in the rain
雨の日は道を照らそう

Blast off, going outer space
さあ発射で宇宙まで飛び出すんだ

'Cause you really make my fancy work
君が僕の想像力を駆り立てるから

[Chorus]*

[Post-Chorus]**

[Bridge]
Miles away, far from what they would say about us
大人の意見に耳なんて貸さないで

I'm not afraid 'cause this feeling has changed, oh
恐れはしない、今は手応えがあるから

From luck to fate, I'll bet on our love every day
愛だけを信じて"運"を"運命"に変えてみせる

Don't care 'bout what people say (What people say)
他人の声に囚われないで

[Chorus]*

[Post-Chorus]
Love the way you posing when we painting, yeah (When we painting)
僕らが描くときの君のポーズが好き

Lookin' at you, girl, I can't control it, hoo (No, I can't control it, yeah, yeah)
君を見ると止まらなくなる

Everybody betting that we don't make it (Oh woah, oh woah)
皆んなはきっと上手くいかないって言うけど

We don't have to leave it up to luck now, yeah
これはもう"運命"だから


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?