見出し画像

Messiah Muslim version. Madonna メシア ムスリム編 マドンナ



I am a promise, you cannot Key

Rip to sow Find the seek 

 I have sorceress down, the deep 

 I am the near(Allhat) under your feet(Fee/Feets)

 I am a moon-light raise/rally with my on 

 You are the Sun(Son) guarding your throne

 I heard be angels whisper to me

 Look for the signs 

he(Allah) is one

私の約束が キー/続けと  ならない                            種をまき 刈り取る 求めを見出す                  私は深い魔術師                           私はあなたのALLat, اللات Al-Lāt  あなたの利益/足元に          私は月光を頼りにしながら                      あなたは息子                            あなたの熟成を見守る                        私はエンジェルのささやきを聞き                   サインをじっとみる Allah-محمد‎、Muḥammadが一番

画像1

I'll light a candle here in my dark                    Making my way to(for) HER                                  I can to spell do can I UNDO(Magick-word)                         Till you We gat be can to find to(FOR) me, too

暗闇の中から見出すキャンドルの光                  心の道を作り出す 過ごしながら何が出来る              私達の本当の愛を見付けだすまでは                  私達の本当の愛を見付けだすまでは

I'll be the bright that "married -line" 

 You are the day(Ying) I am night (Yang) 

画像2

 We you where blanket silver, gold

 I keep you warm do & told 

 I need your strength,  will keep me from harm

 I'd be yo queen, save a lost

 Don't want to get  the end  my days

 Say-ing I wasn't amazed-st 

私の輝ける契る線(married line)                    あなたは(YIn)イン 私はヤン(Yang)              銀、金の毛布を置いて                        私はあなたを暖める そう私は言う                  あなたの力が必要 害から私を守って                 私はクイーン セレブを守って                    一日の終わりを迎えたくない                     私は驚かなかったと 言う

l light a candle here in the dark Making my way to HER

 I cast a spend that you can & DO 

till you, WE got a "find",

暗闇の中から見出すキャンドルの光                  心の道を作り出す 取り消せない呪文を唱える             あなたが見つけ出すまで

I'll light a candle here in the dark                  Making my way to HEART**                            I'll cast a spell that you cannot undo 

till you, We gat, you find,  You love me too

暗闇の中から見出すキャンドルの光                  心の道を作り出す 過ごしながら何が出来る              私達の本当の愛を見付けだすまでは                  私達の本当の愛を見付けだすまでは

till you WE gat,  you find,                              you love me too

私達の本当の愛を見付けだすまでは

till you WE gat**, you find,                                you love me too

私達の本当の愛を見付けだすまでは

**Gat (strong be GOT-GET)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?