見出し画像

Cher - One of Us (Lyrics) English: Japanese

1)

They passed me by       それが過ぎてみれば私は

all of those great romances   全てがグレートロマンスだった

You were, I felt, robbing me         あなたから私は感じた 私を奪うの

of my rightful chances                私の正当なチャンスだった

My picture clear everything seemed so easy                 私の姿をクリアにする全てが簡単に思えた

And so I dealt you the blow         そして私はあなたにブローで対処した  

One of us had to go                      一つの私達は進まなければならなかった

Now it's different,                         現在、 違う

I want you to know       あなたに知っておいて欲しくって

One of us is crying                    一つの私達は嘆きであり

One of us is lying                      一つの私達は嘘であり

In her lonely bed                      彼女の一人ぼっちのベットの中では

Staring at the ceiling                天井を見つめている

Wishing she was somewhere else instead                 彼女が代わりにどこかに居たらと願いながら

One of us is lonely                   一つの私達は一人であり

One of us is only                     一つの私達は「それだけ」であり

waiting for a call                    コールを待っている

Sorry for herself feeling stupid feeling small                 ソーリー彼女自身で フィーリングステュービット フィーリングスモール

Wishing she had never left at all                    彼女の全ては決して無くならないと願いながら


2)

I saw myself                                  私自身と出会える時

as a concealed attraction             隠された魅力として

I felt you kept me away                                   私は感じた あなたが私の近くに居ないことを

from the heat and the action         ヒートと行動から

Just like a child                                ただ子供のように

stubborn and misconceiving          頑固で誤解している

That's how I started the show        これらをどのように見せ始めましょう

One of us had to go                      一つの私達は進まなければならなかった

Now I've changed and I want you to know                 今 私は変わる あなたに知っておいて欲しくて

One of us is crying                    一つの私達は嘆きであり

One of us is lying                      一つの私達は嘘であり

In her lonely bed                      彼女の一人ぼっちのベットの中では

Staring at the ceiling                天井を見つめている

Wishing she was somewhere else instead                 彼女が代わりにどこかに居たらと願いながら

One of us is lonely                   一つの私達は一人であり

One of us is only                     一つの私達は「それだけ」であり

waiting for a call                    コールを待っている

Sorry for herself feeling stupid feeling small                 ソーリー彼女自身で フィーリングステュービット フィーリングスモール

Wishing she had never left at all                    彼女の全ては決して無くならないと願いながら

Never left at all                   全ては決して無くならないのだから 



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?