bad guy 翻訳

bad guyを翻訳して歌われている方の動画を見て自分も若者っぽく翻訳してみたくなりました。
綴りとか間違ってたらご愛嬌で。
※ 結構自己解釈入ってます。

white shirt now red my bloody nose
白いシャツが鼻血で赤くなった。

Sleepin. you're on your tippy toes
寝てると アンタは抜き足差し足で
Creepin around like no one knows
不気味にウロウロしてる、誰も見てないみたいに
Think you're so criminal
いやそれはもう犯罪者だろ

Bruises on both my knees for you
アンタのおかげで両膝があざだらけ
Don't say thank you or please
ありがとうとかお願いとか言うなよ
I do what I want when wanting to
私はやりたい時にやりたいようにやるだけ
My soul ? So cynical
私の気持ち?冷めてる。

So you're tough guy
アンタは横暴だし
Like it really rough guy
クソイカツいし
Just can't get enough guy
絶倫だし 
Chest always so puffed guy
いつも威張ってるけど

I'm that bad type
私もそんなダメなタイプなんだよ
Make your mama sad type
アンタのママを悲しませるようなタイプで
Make your girlfriend mad type 
アンタの彼女を怒らせるタイプで
Might seduce your dad type
アンタのパパを誘っちゃうかもしれない
I'm the bad guy
私はそんな悪い奴だよ
duh
ばーか

I like it when you take control
私は従わされんのが好きなの
Even if you know that you don't
アンタがそーゆーつもりじゃなくたって
Own me, I'll let you play the role
飼ってよ、そーゆーことにさせるよ
I'll be your animal
アンタのペットになるよ

My mommy likes to sing along with me
ママは私と一緒に歌うのが好き
But she won't sing this song
でもこれは歌わないだろうな
if she reads all the lyrics she'll pity the men I know
もしこの歌詞全部読んだらママは私の知ってる男がかわいそうになっちゃう。

So you're tough guy
だからアンタってやばい奴
Like it really rough guy
ガタイもイカツいし
Just can't get enough guy
強欲だし 
Chest always so puffed guy
いつも威張ってるけど

I'm that bad type
でも私もそんなダメなタイプ
Make your mama sad type
アンタのママを悲しませるようなタイプで
Make your girlfriend mad type 
アンタの彼女をブチギレさせるようなタイプで
Might seduce your dad type
アンタのパパを誘っちゃうかもしれない
I'm the bad guy
私はそんな悪い奴だよ
duh
ベー👅

I'm only good at bein bad bad
ゆーて私はワルいことだけ得意だしなぁ…

I like when you get mad
アンタがキレてる時が好き
I guess pretty glad that you're alone 
 アンタが一人になるのが気味いいから

You said she's scared of me?
は?アンタ彼女が私のこと怖がってるって言った?
I mean I don't see what she sees 
彼女から私がどんな風に見えてるか知らないけどさ
But maybe it's cause I'm wearing you're cologne
多分私がアンタの香水つけてるからだよね

I'm I'm a bad guy
私も悪い奴だよ








この記事が参加している募集

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?