見出し画像

幸せな繋がり

I and my family wish you a very happy new year, 2021, full of new positive hopes and great things to you.
We can not wait to go back to Japan and visit your restaurant again and take more happy pictures together!
Please remember you have friends here in US.

 数年前に自分の店に来てくれた海外のお客さんから、新年の挨拶メールが届いた。日本への家族旅行の際、金沢での一夜のディナーにこちらを選んでくれたことがきっかけで、今ではこうしてメールを交換する間柄になった明るいファミリー。この他にも、年末のクリスマスシーズンから新年を迎える頃にかけては、同様に知り合った友人がそれぞれの国からそれぞれに温かなメッセージを送ってくれた。
 味しい料理を作ってそれを最大限に楽しんでもらえるように努力することが自分たちの仕事だが、その結果、幸せな人生の繋がりにこうして多く恵まれいることをとても嬉しく思う。

Life is great when you are surrounded by good people.

  同じメールの一文として書かれていたこのシンプルな言葉を胸に、今日も前を向いて歩いていこう。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?