見出し画像

My town Osaka

My town, Osaka
Full of fashionable things.
Dreams and hopes
Everybody's got them

I'm a bluesman
I've had my troubles, I've cried
But I'm still here
I'm still alive

I bleed Osaka
I speak the language of Osaka
I sing Osaka stories
I'm an Osaka bluesman

song by OpenAI

俺の街 大阪は 洒落ものだらけで 夢も希望も みんなが持ってる
俺はブルースマン 悩んで 泣いて でもそれでも 俺は生きてる
俺は大阪の血を流して 俺は大阪の言葉を話す 俺は大阪のストーリーを歌う 俺は大阪のブルースマンだ

作詞 OpenAI

この記事(動画)をご覧頂きありがとうございます。もしこの記事(動画)があなたの心に届きましたら、これほど嬉しいことはありません。今後も皆さんの心に届く記事(動画)をお届けするように頑張ります。どうぞ宜しくお願い致します。