[Ct2019] DOOR #306 - 2004 DEMO MASTER

※こちらは、2019年版の年末年始企画いつものやつシリーズ
 "Cheers to 2019 (略して、Ct2019 )" のコンテンツの一部となります。


2004年にリリースした CYDER という作品からチョイス。
当時の素材そのままで、ミックスだけを少し変えてみました。
同年にリリースした be deeply in love. という作品の楽曲を含めて、
現在リライト (ほぼ作り直し) する企画を進めておりますー。

DOOR #306 - 2004 DEMO MASTER

Lyrics + Compose + Arrangement : SENTIVE
Vocal : Mao Sakazaki
from, CYDER 2004

What you need to know, In my heart.
"Close the [door]"

What you need to know, Take my heart.
"Close the [door]"

(私の心にある あなたが知る必要のある事を教えてあげる)
(さあ まずはドアを閉めて)
(あなたが知る必要のある事を知ったら、私を奪って)


To sweet......
To feel......
Just for you.
I need your help.

(それはとても官能的で あなたにも必要な事)
(私もあなたの存在が必要なの)


"Touch me, Darling"

("さぁ")


Take my heart, Take me from here.
Please give love / For me / To me......
Open your heart, Open my [door].
I am wishing so. (Tu ru ru)
Take my heart, Take me from here.
Please give love / For me / To me......
Take my heart, Take my heart!!
(Tu ru ru)

(私を奪って ここから奪い去って)
(ただ愛だけを ただ私だけに下さい)
(あなたも本音をさらけ出して)
(私はどんなにそれを切望しているか)
(私を奪って)


What you need to know......
"Open (the) ]door["

"You can't say NO"

(きっとあなたは "NO" なんて言えないはず)


Take my heart, Take me from here.
Please give love / For me / To me......
Open your heart, Open my ]door[.
I am wishing so. (Tu ru ru)
Take my heart, Take me from here.
Please give love / For me / To me......
Take my heart, Take my heart!!
(Tu ru ru)


What you need to know, In my heart.
"Close the [door]"

(さあ まずはドアを閉めて)

※ () 内は、詩的和訳です。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?