見出し画像

My favorite song

Why you callin’ at 11:30
11時半に電話してくるって、どういう事?

When you only wanna do me dirty
どうせ僕をだましたいだけだろう

But I hit back’ cause you got that that,
でも僕はすぐに反応してしまう、だってきみは、その、その、、、

Why you always wanna act like lovers
どうしていつも恋人ごっこをしたがるの?

But you never wanna be each other’s
相手を決める気は無いくせに

I say don’t look back but I go right back and
振り返るなと言いながら、あっという間に逆戻りする僕

All the sudden I’m hypnotized
いきなり催眠状態だ

You’re the one that I can’t deny
君のことは否定できないよ

Every time that I say I’m ganna walk away
僕から別れを切り出すたびに


You turn me on like a light switch
ライトみたいに僕のスイッチをオンにする

When your moving your body around and around
その体をくねくねと動かされたら

Now I don’t wanna fight this
もう我慢したくない

You know how to just make me want you
どうすれば僕がきみを欲しがるか、きみは知っているんだ

Trun me on like light switch
ライトみたいに僕のスイッチをオンにする

When your moving your body around and around
その体をくねくねと動かしながら

You got me in a tight grip
僕を捕まえて離さない

You know how to just make me whant you
どうすれば僕がきみを欲しがるか、きみは知っているんだ

Do you love it when you keep me guessing?
僕に想像させておくのが好きなの?

When you leave and then you leave me steressing?
きみが姿を消すことで僕にストレスを感じさせておくことが?

But I can’t stay mad when you walk like that, no
そんなふうに歩かれたら、僕はいつまでも怒っていられない

Why you always wanna act like lovers
どうしてもいつも恋人ごっこをしたがるの?

But you never wanna be each other’s
相手を決める気はないくせに

I say don’t look buck but I go right back and
振り返るなと言いながら、あっという間に逆戻りする僕

All sudden I’m hypnotized
いきなり催眠状態だ

You’re the one that I can’t deny
きみのことは否定できないよ

Every time that I say I’m ganna walk away
僕から別れを切り出すたびに

You turn me on like a light switch
ライトみたいに僕のスイッチをオンにする

When your moving’ your body around and around
その体をくねくねと動かされたら

No, I don’t wanna fight this
もう我慢したくない

You know how to just make me want you
どうすれば僕がきみを欲しがるか、きみは知っているんだ

You trun me on like a light switch
ライトみたいに僕のスイッチをオンにする

When your movin’ your body around and around
その体をくねくねと動かしながら

You got me in a tight grip
僕を捕まえて離さない

You know how to just make me want you
どうすれば僕がきみを欲しがるか、きみは知っているんだ

C’mon and show me how you do
ねえ、やってみせてよ、いつものように

You want me to keep wantin’ you
きみは望んでいる、僕がきみを求め続ける事を

C’mon and show me how you do
ねえ、やってみせてよ、いつものように

You want me to keep wantin’ you
きみは望んでいる、僕がきみを求め続ける事を

You turn me on like a light switch
ライトみたいに僕のスイッチをオンにする

When your movin’ your body around and around
その体をくねくねと動かされたら

No, I don’t right fight this
もう我慢したくない

You know how to just make me want you
どうすれば僕がきみを欲しがるか、きみは知っているんだ

You turn me on like a light switch
ライトみたいに僕のスイッチをオンにする

When yor movin’ your body around and arond
その体をくねくねと動かされたら

You got me in a tight grip
僕を捕まえて離さない

You know how to just make mewant you
どうすれば僕がきみを欲しがるか、きみは知っているんだ

C’mon and show me how you do
ねえ、やって見せてよ、いつものように

You want me to keep wantin’ you
きみは望んでいる、僕が求め続ける事

C’mom and show mehow you do
ねえ、やって見せてよ、いつものように

You want me to keep wantin’ you
君は望んでいる、僕が求め続ける事を

Light switch
Charlie Puth

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?