見出し画像

smile, smile is your face笑顔、笑顔が

When I think of you, you're always smiling.
あなたを思い出せば笑顔の人、いつも笑っているよね。

I want to be like you.
あなたのようになりたい。

I want to see your smile.
あなたの笑顔を見たい。

I missed you.
あなたに会いたかった。

I feel relieved when I see your face.
あなたの顔を見るとホッとする。

Live with that face.
その顔で生きてゆきなさい。

Something anyone can do.
誰にでもできること。

Anyone can do it, but you do what everyone wants to do.
誰にでも出来るけれど、誰もがしたいと願っていることを、あなたがやる。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?