見出し画像

ジョン・マカフィーがミスター・プール

キャット・イズ・ザ・シー3  
@katisthesea3

彼女の出版物へのいくつかの特別なものに応えて
マカフィーがミスター・プールだとは知りませんでした。素晴らしい。
私は彼が生きているというあなたとのビジョンを持っています 🙏😻

フアン・オ・サビン
私はマカフィーに戻ります
彼はプレーヤーを知ってい
ました 詐欺
彼は捕らえられた作戦、つまり
裁判所システム
税金システム
お金システムを知っていました。
彼は舞台裏の選手たちを理解しており、
彼らと完全にボールをプレーしていませんでした.
彼は自分のシステムにワームを投げ込み、政府の
コンピューターに侵入し、ウィキリークスが最新のものだけを持っていたような
32テラバイトのデータを取得することを決心しました。彼にとってのリスクと、そのカードをどのようにプレイするか? ただそこに座って、彼らが来るのを待っていますか?

彼らは地球上のすべての資源を持っています。
彼はボートでいたちごっこをしている。彼は $50,000 のドローンを
持ってエプスタイン島に行き、彼のボートからエプスタイン島中の写真を撮ります。彼はその地域の他のすべての島を見ています。なぜ彼はずっとそこで過ごしていたのですか?CUZ 彼はすべてのデータを取り戻したときに見つけたものに腹を立てていました 💥

Didn't know McAfee was Mr Pool. Wonderful.
I hold the vision with you that he's alive 🙏😻

Juan O Savin
I come back to McAfee
He knew the players
the SCAMS
He knew the captured operation that is
the Court system
Tax system
Money system.
He understood the players behind the scenes
& hadn’t completely played ball with em.
He decided he was gonna fight back
throws a worm in his systems
gets em into Govt computers
GETS 32 TERABYTES OF DATA
like what WikiLeaks had only more current.
What’s the risk to him
& how does he play that card?
Do you just sit there & wait for em to get ya?
They have all the resources on the planet.
He’s out playing cat & mouse on his boat.
He’s going to EPSTEIN ISLAND
taking his $50k drone
TAKING PICTURES
ALL OVER EPSTEIN ISLAND FROM HIS BOAT.
HE’S LOOKING AT ALL THE OTHER ISLANDS IN THE AREA.
Why was he spending all that time there?
CUZ HE WAS PISSED OFF ABOUT WHAT HE FOUND
WHEN HE GOT ALL THAT DATA BACK 💥

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?