【愛知県武豊緑地公園(ファイザー前)】でエサ釣り・サビキ釣り [Japan Aichi Prefecture Taketoyo Park] Bait fishing / sabiki fishing

皆さんこんにちは、東海釣りビギナーズチャンネルにようこそ!

今回は、僕(マサシ)は約1年ぶりで久しぶりですが、五木にとっては初めての釣り場となる、愛知県武豊緑地公園(ファイザー前)での釣行となります。

1年前に来た時は、サビキでサバなどが釣れた記憶があるので、今度はエサ釣りメインで何が釣れるのかやってみました。
エサ釣りは釣れたのでしょうか。

また、サビキ釣りもやりましたが最後に大物⁉かなと思われる魚がサビキで釣れました。

果たしてサビキで釣れた大物⁉とはいったい…。

Hello everyone, welcome to the Tokai Fishing Beginners Channel!

This time, I (Masashi) have been fishing for the first time in about a year, but Itsuki will be fishing at Taketoyo Ryokuchi Park (in front of Pfizer), which is the first fishing spot for Itsuki.

When I came here a year ago, I remember being able to catch mackerel with sabiki, so this time I tried mainly bait fishing to see what I could catch.
Did you catch bait fishing?

I also did sabiki fishing, but in the end, I caught a fish that I thought was a big fish.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?