見出し画像

Blue Moon 【Poem】


You're my ( ① ) of a ( ② ) appears once in a blue moon

Naturally I say " Can we ( ③ ) again? "

Naturally You say " I ain't going to the place' and 'Alone time nurtures me" 's wonderful!

That's why I love ( ④ )

Pick your favorite words.

① ideal, true, sunshine, dream, perfect, best, heart, soul, angel, sweet....

② my or your self, partner, boyfriend or girlfriend or bae, mate, friends, bro or sis....

③ meet up, grab some coffee, hang out, have lunch, sing at karaoke....

④ me, you, her, him....

inspired by Ruby Sparks

Japanese Ver.(和訳)

君は私の( ① )の( ② )だから、すごく稀にしか出会えない

また( ③ ) って聞くと、決まって君はこう言う

「そこへは行かない」って
そして
「孤独な時間は自分を育ててくれるから」って
続けて言う

それって素晴らしいよね

だから( ④ )のことが好きなんだ

好きな言葉を選んでください。

①理想、真、太陽、夢、パーフェクト(な)、最高、心、魂、天使、いとし...

②自分(あなた)自身、パートナー、彼または彼女、恋人、親友、友だち、兄弟姉妹....

③ 会わない?、お茶しない?、遊ばない?、ランチしない?、歌わない?

④ 私、君、彼女、彼...

この記事が参加している募集

私の作品紹介

初めまして。見て読んで下さって、本当にありがとうございます。これからも楽しみにしていて下さい♡