見出し画像

Dream


お久しぶりです、長らく期間をあけてしまい、すみません。とても久しぶりにnoteを書きます。

今、思ってることを書きます。

I like this word.
This year will be the year of rebirth!
I've endured and overcome so many things. There were many hard times. But after overcoming hardships, happiness awaits.
For that reason, I do what I need to do now with the feeling of changing my life, thinking that it is a certain trial. And step by step towards your dream.

訳:
私はこの言葉が好きです。
今年は生まれ変わる年になります!
私はたくさんのことに耐え、乗り越えてきました。辛いこともたくさんありました。しかし困難を乗り越えた先には幸せが待っています。
そのためにある試練だと思って、人生を変えるという気持ちで今やるべきことをやっています。
そして、夢に向かって一歩ずつ進んでいきます。

読んでくださりありがとうございました。

この記事が参加している募集

スキしてみて

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?