見出し画像

毎週のメッセージ「複数の収入を得る方法」ゲヤス・ローレンス

毎週のメッセージ「複数の収入を得る方法」

親愛なる 繁栄している聖徒の皆様!

 複数の収入の流れについて教えるために使徒トレバー師をお迎えできたことは素晴らしいことでした。私は今、名古屋へ向かっているところで、その後フィリピンにも行きます。
主は、使徒トレバー・ニューポート師を通して、2019年のための使徒的、預言的ことばを私たちに与えて下さいました。今年はすべての良いことにおいて倍増するのを見て行く年になります!
神は聖書の中で私たちに2倍の祝福を約束しておられます。神は私たちの恥に2倍の祝福を与えることを約束しておられます(イザヤ61:2)。
エリシャはエリヤから2倍の分け前を求めました(2列王記2:9)。長子は2倍の分け前を受けました(申命記21:16)。 2倍は私たちのすべての祝福の増加を語っています。

ここに、複数の収入の流れを持つためのいくつかの【重要な原則】があります。

1.主は私たちにもっと祝福されて欲しいと願っておられるので、私たちは主からの新しいアイデアにオープンである必要があります。

2.一つの収入が枯渇するかも知れないことを理解する必要があります。

3.パウロはただの説教者だけでなく、天幕を作る人でもありました(使徒18:1-3)。

4.私たちは、神が私たちに与えてくださった夢を信じる人々で取り囲む必要があります。

5.神が私たちに与えて下さるすべてのアイデアについて、私たちは立ち止まって祈ることを学ぶ必要があります。私たちは祈る前に決して決断を下すべきではありません。

6.私たちのすべての夢を書き留める必要があります。神様のアイデアが来ても、書いていなければ忘れることがあります。

7.私たちは急いでプロジェクトに入る必要はありません。借金のない状態を続けるべきです。

8.私たちはどのような賜物や才能があるのかを見る必要があります。それが私たちの副収入を得る助けになります。

9.私たちは神からこれらの創造的なアイデアを受けた後、知恵やアドバイスを受けるために、リーダーたちに話す必要があります。

10.毎日私たちは「今日、私は昨日よりも繁栄しています!」と宣言する必要があります。

11.ある新しいことが始まるには、古いものは死ななければならないでしょう。

 今年、2倍の収入、2倍の教会メンバー、2倍の顧客ための計画を始めましょう。霊の実と霊の賜物において2倍のあらわれがあると信じましょう。
イエスは私たちがもっと実を結ぶことを望んでおられます!今年は繁栄と成功の驚くべき年になります!

イエスとその救いのために!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Weekly Message-How to have multiple income streams

Dear prosperous saints!

It was wonderful having apostle Trevor with us to teach us on multiple income streams. I am now on my way to Nagoya and then to the Philippines. The Lord gave us a apostolic-prophetic word for 2019 through apostle Trevor Newport. This will be the year where we see double in every good thing! God promises us double blessing in the Bible. God promises to give us double blessings for our shame (Is.61:2). Elisha asked for the double portion from Elijah (2 Kings 2:9). The firstborn received the double portion (Dt.21:16). The double speaks of increase in all of our blessings.

Here are some key principles for having multiple income streams:

1. We have to be open to new ideas from the Lord because He wants us to be blessed more.

2.We must understand that one income might dry up.

3. Paul was not just a preacher but also a tent maker (Acts 18:1-3).

4. We must surround ourselves with people who believe in the dreams that God gives us.

5. With every idea God gives us, we need to learn and stop to pray. We should never make decisions before we pray.

6. We should write down all of our dreams. God's ideas can come to us and we can forget it if we do not write it down.

7. We do not need to rush into projects and we need to keep things debt free.

8. We need to see what kind of gifts and talents we have which can help us make extra money.

9. After we have these creative ideas from God, we need to talk to our leaders to receive wisdom and advise.

10. Every day we need to declare, "Today I am more prosperous than yesterday"!

11. For certain new things to start, some old things will have to die.

Lets believe this year and start planning for the double income, double church members, and double customers. Lets believe for the fruit of the spirit and the gifts of the spirit to double in manifestation. Jesus wants us to bear more fruit! This year will be an amazing year of prosperity and success!

For Jesus and His Salvation!

apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?