見出し画像

使徒的・預言的啓示「イエスの愛で満たされるには」ゲヤス・ローレンス

親愛なる愛する聖徒の皆様!

 私はイエスさまに、私たちに対するその愛を感謝しています。神は、実に、そのひとり子をお与えになったほどに私たちを愛されました。私たちが救われ、そうしてイエスと和解できるようになるためです(ヨハネ3:16)。

 私たちを満たすよう、イエスの臨在を私たちが歓迎する時、私たちはイエス・キリストの愛で満たされていきます。

勝利のうちに生きていくために、私たちはどのようにしてイエスのこの驚くべき愛で満たしていくのかを知らなければなりません。油注ぎ(イエスの力)は、常に愛と結びついています。

以下が、イエスの愛で満たされる4つの方法です:

1. 私たちはイエスの臨在が愛の臨在であることを信じなければなりません(1ヨハネ4:7〜8)。

 - イエスが私たちの心に入る時、神の愛が入って来ます。私たちが欲しいなら、イエスの愛は私たちを満たすことができます。

 - 私たちの生まれ変わった霊は、イエスの愛と繋がっています(1ヨハネ4:7)。私たちの心はイエスの愛で満たされるよう慕い求めています。

 - 誰かが愛のうちに歩まないなら、彼らはイエスの臨在を知りはしません(1ヨハネ4:8)。

2. 私たちが日々愛のうちに歩むことを選ぶ時、イエスの臨在は私たちのうちに住みます(1ヨハネ4:12)。

 - 私たちがすべての人を愛することを選ぶ時、私たちはイエスの臨在の満ち満ちたさまを失いません。

 - 私たちが愛の歩みから離れない時、私たちはイエスの御霊で満たされることが可能になります。

 - イエスの愛は、赦し、敵を愛し、呪った人たちを祝福し、また人々に対して肯定的な言葉をいつも語ります!

3. 聖霊は私たちを神の愛で満たします(ローマ5:5)。

 - 私たちは神の宮であるので、私たちはこの驚くべき愛の力で満たされるよう願い求めなければなりません。

 - 私たちは自分の家、職場、その他の場所で日々、他の人々をどのようにして愛するのかを学びます。私たちは愛が無い場所で、どのようにして愛するのかを学びます。

 - 愛が、私たちの信仰と祈りに力を与えるものです(ガラテヤ5:6)。私たちが自分の家族や他の人々を愛するなら、私たちの祈りは決して妨げられません。

4. 私たちがイエス・キリストにとどまる時、愛の実が現われます(ヨハネ15:5)。

 - とどまることとは、イエスの臨在に留まり、住むことです。私たちが日々イエスの臨在の中にいるなら、愛の実が見られるようになります。

 - イエスの臨在が私たちのうちに住むことなくして、私たちは心から愛せません。イエスの臨在なくして赦すことは難しくなります。

 - 私たちが日々、主を待ち望む時、私たちはイエスの愛で満たされなければなりません。イエスの愛は、私たちが経験するものです。

毎日のアクティベーション:

1. 他の人々に向かって、また他の人々について語った不親切な言葉を赦してくださるよう主に願い求めましょう。それらの人々のために祈り始めましょう。

2. 主の血潮とその聖さできよめてくださるよう主に願い求めましょう。

3. 主の驚くべき愛で満たしてくださるよう主に願い求めましょう。主の愛とあわれみが本当に必要であると主に告白しましょう。

4. イエスの愛が皆さんの中に住むにつれ、一日中 愛のうちに歩むことによってそれを保つことを学びましょう。

5. 皆さんの家族、職場、また見知らぬ人々にさえも愛を現わすことを学びましょう。  

イエスの愛で満たされるために全てをゆだねる
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to be filled with the love of Jesus

Dear loving saints!

I want to thank Jesus for His love for us. God so loved us that He gave His only begotten Son, so that we can be saved and be reconciled to Jesus (John 3:16). 

When we invite the presence of Jesus to fill us, we are going to be filled with the love of Jesus Christ. 

We must know how to be filled with this amazing love of Jesus to live in victory. Anointing (the power of Jesus) is always connected to love.

Here are 4 ways to be filled with the love of Jesus

1. We must believe that the presence of Jesus is the presence of love (1 John 4:7,8)

- When Jesus comes into our hearts, the love of God comes in. The love of Jesus can fill us if we want it.  

- Our born again spirit is connected with the love of Jesus (v.7). Our heart longs to be filled with the love of Jesus.

- When someone does not walk in love, they do not know the presence of Jesus (v.8).
  
2. When we choose to walk in love daily, then the presence of Jesus dwells in us (1 John 4:12)

- When we choose to love everyone, then we do not lose the fullness of the presence of Jesus.

- We can be filled with the Spirit of Jesus, when we do not walk away from the love-walk.

- Love of Jesus forgives, prays for enemies, blesses those who curse, and always speaks positive words over people!

3. The Holy Spirit fills us with the love of God (Romans 5:5)

- As we are the temple of God, we must ask to be filled with this amazing power of love.

- We learn how to love others daily in our homes, workplace and in other places. We learn how to love where there is no love.

- Love is what gives power to our faith and our prayers (Galatians 5:6). Our prayers will never be hindered if we love our family and others.

4. The fruit of love manifests when we abide in Jesus Christ (John 15:5)

- Abiding means to remain and dwell in the presence of Jesus. When we are in the presence of Jesus daily, the fruit of love will be seen.

- Without the presence of Jesus dwelling in us, we can not love from the heart. It will be hard to forgive without the presence of Jesus.

- When we choose to wait on the Lord everyday, we must be filled with the love of Jesus. The love of Jesus is something we experience.

Daily Activation

1. Ask the Lord to forgive you for the unkind words you said to others and about others. Start praying for those people.  

2. Ask the Lord to cleanse you with His blood and His Holiness. 

3. Ask the Lord to fill you with His amazing love. Tell the Lord that you really need His love and His mercy. 

4. As the love of Jesus comes to dwell in you, learn to keep it by walking in love throughout the day. 

5. Learn to show love to your family members, your co-workers, and sometimes even strangers.

Surrendering all to be filled with the Love of Jesus
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?