見出し画像

毎週のメッセージ「私たちのうちに住んでおられる方を理解する月」(シヴァンの月/ゼブルン)ゲヤス・ローレンス

勝利に満ちあふれた聖徒の皆様!

 私たちは全員、ペンテコステの祭りを祝い、聖霊を通して、天の父から私たちが受け取ったものを信じる準備ができています。聖霊が私たちに臨まれた時、私たちは神の国を受けました。イエスは、ご自身が地上におられた時に成された同じ働きをされるために、私たちのうちに住んでおられます。聖霊は私たち自身の人生のために私たちのうちにおられ、そして聖霊は他の人々を救い、解放し、癒すために私たちを通して流れます。

 「ゼブルン」という名前は、「住まい・住みか dwelling」を意味します。私たちは、私たちのうちに住むお方に対して、父なる神に感謝をしなければなりません。私たちがすでに持っているものに対して感謝し、宣言するにしたがって、聖霊はそれら御国の祝福の数々を現わすことができるようになります。

以下は、「私たちがすでに持っているものを私たちに示す」、いくつかの聖句です。

1.「聖霊」 が、私たちのうちに住んでおられます(ローマ8:9〜10)。

2. 「癒しの力」 が、私たちのうちにあります(ローマ8:11)。

3. 「神の愛」 が、私たちのうちに住んでくださっています(エペソ3:17)。

4. 「キリストのことば」 が、私たちのうちに住んでいます(コロサイ3:16)。

5.「油注ぎ」 が、私たちのうちにとどまっています(1ヨハネ2:20,27)。

6.「真理」 が、私たちのうちに宿っています(2ヨハネ1:2)。

7.「信仰、希望と愛」 が、私たちのうちに残っています(1コリント13:13)。

8.「罪に打ち勝つ力」 が、私たちのうちにあります(1ヨハネ3:6)。

新しい契約の良い知らせとは、私たちが神の宮になったということです。神は、私たちのうちに住んでくださっています。

「勝利への鍵は、私たちの人生を3つのステップによって変えること」です。

1. 感謝 − 

私たちが神の国にありて、すでに持っているものを神に感謝すること。

2. 賛美 − 

私たちは、神がどのような方であるかについて、賛美をささげます。神のすべてのものは、すでに私たちのうちにあります。神は 私たちのうちに住んでおられるのです。私たちが神が何者であるかを、私たちのうちに、私たちを通して、賛美していけばいくほど、神はご自身の力を現わしていかれます。

3. 宣告 − 

油注ぎは、私たちに宣告するようにと促します(ルカ4:13〜16)。私たちが宣告するもの、それが起こっていきます。イエスが、私たちが語るものを成していかれるからです(マルコ11:23)。聖霊は臨んで来られ、そして聖霊はご自分の宮、すなわち私たちのからだを通して流れる準備ができています。

 私は「打ち勝つ信仰」について教えるために、この土曜日、使徒的スクール東京に赴くことを楽しみにしています。日曜日には、チャーチ・オブ・プレイズ東京にて、神がこの季節に何と語っておられるかを解き放ちます。

宣言:「神は私のからだの中に住んでおられます。私は、神の栄光を携えています。神の力が、私のうちにとどまっています。真理、信仰、愛、聖さと希望が、私のうちにとどまっています。


御霊の賜物のすべてが、私のうちにとどまっています。癒しの力が今、私のうちにとどまっています。解放の油注ぎが今、私のうちにとどまっています。私はイエスを今、私の霊、魂と、からだに持っています。私は今、キリストにあるチャンピオンです!」

すべては神の栄光のために!

使徒 ゲヤス・ローレンス

Weekly Message-Month to understand what dwells in us (Month of Sivan/Zebulun)

Dear victorious saints!

We all have celebrated Pentecost and we are now ready to believe what we have received from the Heavenly Father through the Holy Spirit. When the Holy Spirit came to us, we received the Kingdom of God. Jesus dwells in us to do the same works He did when He was on the earth. The Holy Spirit is in us for our own lives, and the Holy Spirit flows through us to save, deliver, and heal others.

The name of Zebulun means "dwelling". We must thank God the Father for what dwells in us. As we thank and declare what we already have, then the Holy Spirit can manifest those Kingdom blessings. Here are some verses that show us what we already have:

1. The Holy Spirit dwells in us (Rom.8:9,10)

2. The healing power is in us (Rom.8:11)

3. The love of God dwells in us (Eph.3:17)

4. The Word of Christ dwells in us (Col.3:16)

5. The anointing abides in us (1 Jn.2:20,27).

6. The truth dwells in us (2 Jn.1:2)

7. Faith, hope and love abides in us (1 Cor.13:13)

8. The power to overcome sin is in us (1 Jn.3:6)

The good news of the New Covenant is that we have become the temple of God. God dwells in us. The key to victory is to change our lives through 3 steps:

1. Thanksgiving- Thanking God for what we already have in the Kingdom of God.

2. Praise-We praise God for who He is. Everything of God is already in us. God dwells in us. The more we praise who God is in us and through us, God will manifest His power.

3. Proclamation-The anointing causes us to proclaim (Luke 4:13-16). What we proclaim will happen as Jesus will do what we say (Mk.11:23). The Holy Spirit has come, and He is ready to flow through His temple, which is our bodies.

I am looking forward to coming to Apostolic School Tokyo this Saturday to teach on "Faith that overcomes". On Sunday I will be at Church of Praise Tokyo to release what God is saying in this season.

Declaration: God dwells in my physical body. I carry the Glory of God. The power of God abides in me. Truth, faith, love, holiness and hope dwells in me. All the gifts of the Spirit dwells in me. The healing power dwells in me now. The deliverance anointing dwells in me now. I have Jesus now in my spirit, soul, and body. I am a champion in Christ now.

All for the Glory of God!

apostle Gains Lawrence

使徒的センター




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?