見出し画像

2024.4.19《今日の聖書》箴言

***********************
まぐまぐでも配信するようになりました。
・登録ページ《無料》
  https://www.mag2.com/m/0001697066.html
【特典:牧師のほのぼのコメント付き】
***********************

『わたしを愛する者を、わたしは愛する。
 わたしを熱心に捜す者は、わたしを見出す。』

【箴言 8:17】

 人生で一番大切なことは、神を見出すことです。では、どのようにすれば神に出会うのでしょうか。聖書では、このように書かれています。求め続けなさい、そうすれば開かれますと。その鍵は、聖書を読み、神を信じる人と交わり、イエス・キリストを知る事なのです。私たちを愛し、私たちの為に、十字架に架かり、死んでよみがえったお方、イエス様を知ることに尽きるのです。

 今日も、十字架の愛に心を寄せることができますように・・・。 


 

「I love those who love me,
 And those who seek me diligently will find me.」

 【Proverbs 8:17】

 The most important thing in life is to find God. So how do we find God? The Bible says, "Keep seeking and it will be opened to you." The key is to read the Bible, to fellowship with believers in God, and to know Jesus Christ. It is all about knowing Jesus, the One who loved us, died on the cross for us, and rose from the dead.

 May we be mindful of the love of the cross today....  


 
 
配信初日:2020.3.31 (バーチャル時代の初配信:1999.10.12)
配信号数:No.1195 (バーチャル時代からの通算号数:No.5231)

First day of delivery: March 31, 2020 (First delivery in the virtual era: October 12, 1999)
No. of issues distributed: No. 1195 (Total number of issues since the virtual era: No. 5231)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?