見出し画像

light

*2019/4/2
1日1日を大切に生きるのだ!私!
焦らずゆっくり、見極める
元気が出ない時は休めばいい
やる気が出た時は全力で駆けぬけよう
躓いても起き上がろう

希望の光は進もうと努力している時に
一筋にキラッと見えるもの
何もしないで見つかったら苦労しないわ

私は今海の中
海は綺麗で泳ぐのも楽しい
だけどたまに息が苦しくなる
だからいつか海を出て陸に行くの

私は泳ぎ続ける
泳ぎ続けてから思った
私の知らない世界がたくさんある
まだ見ぬ世界を見にいくのだ!私!

We live one day a day with care! Me!
Slowly, without irritating.
If you do not feel well, you should rest.
When you're motivated, let's run with all your might.
I will get up even if I peek.
When the light of hope is trying to advance.
Those who can see clearly.
I will not struggle if I do not find anything.
I am in the sea now.
The sea is beautiful and it is fun to swim.
But sometimes my breath gets bitter.
So someday I will leave the sea and go to land.
I keep swimming.
I thought after swimming.
There are many worlds I do not know.
Let's look at the world we haven't seen yet.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?