スクリーンショット_2019-02-23_0

monocoto.Japanで連載「record of tokyo」が始まりました。---Serialization "record of tokyo" began in "monocoto.Japan".

菅原さんが編集長のインバウンド向けショートストーリーウェブマガジン、mono.coto Japan(モノ・コト ジャパン)が本日オープン、おめでとうございます!

私も参加させていただいておりまして、連載「record of tokyo」が始まりました。本当に嬉しいです!

先ほどデスクトップでモノ・コト ジャパンを眺めていたのですが、圧倒されました。こんなに素敵なメディアと関わることができて光栄です。ありがとうございます。私も週末、ゆったり読ませていただこうと思います。

---------

Short story web magazine for Japan visitor by chief editor Sugahara, "mono.coto Japan" (モノ・コト ジャパン) are open today. Congratulations!

I participate, too. Serialization "record of tokyo" began. Really glad!

I watched "mono.coto Japan" with a PC, and I was overwhelmed.
I am honored to be able to come across the wonderful media.
thank you SAKI san!! I intend to read relaxedly on the weekend.

#essay #Japan #tokyo #monocotojapan #エッセイ #日本 #東京 #モノコトジャパン

よろしければサポートをお願い致します。マガジン「一服」の資金に充てます。