見出し画像

⚜️チャーリー博士より⚜️-食糧や停電などの心配は不要!?スムーズに移行が進まない場合のみ緊急放送が行われる!?-🤩

※English follows Japanese.


⚜️チャーリー博士より⚜️


※最近忙しくてなかなかすぐに動画を見たり、訳したりできませんが、これは、先週の土曜日のチャーリー博士のインサイダー動画からです。


今日(先週の土曜日)、権威ある立場の人からこのメッセージを受け取りました。

【こんにちは、チャーリー、私はもうすぐマトリックスのネガティブ システムから量子スターリンクに切り替える予定でした。

誰もが自分の身体を新しいポジティブな周波数をオンラインに(調整)するのに忙しいので、食糧の備蓄や、全ての送電網やインターネット、電話が止まることを心配する必要はありません。


Wi-Fi、Bluetooth、モバイルネットワーク、ラジオやテレビ放送、レーダーなど、あらゆる電子伝送はネガティブです。送電網を通る電気さえもです。


世界の一部の地域で変更がスムーズに進まない場合は、その時点で緊急放送が行われます。 彼らは解読するつもりで、私はそれをすべて(解決しようと)調べています。】


このメッセージから、歯を食いしばらなくても、私たちがどこ(いい場所)にいるのか十分かります。

これは今朝(先週の土曜日)、非常に優れた(権威ある)情報源から私に送られてきました。

そして、私たちがそれを理解することが、そして今周波数の変化を感じている人々にとっても重要であると思います。

彼らが今日と昨日を通して行ったように、舞台裏では多くのことが起こっており、私たちは周波数の変化を感じることができます。 特別な時間を学びましょう。


⚜️From Dr. Charlie Ward⚜️


I got this message today from somebody in a position of authority.

Hi, Charlie, I was going to be a switchover very, very soon from the Matrix Negative system to the Quantum Starlink.

No need to worry about getting food in, all the electric grid, internet and phones going off as everyone will be too busy purging getting their body online with the new positive frequencies.

Every electronic transmission is negative, Wi-Fi, Bluetooth, mobile networks, radio and TV broadcasting, radar.

Even the electricity going through the grid. That's when the emergency broadcast will be made if the change does not run as smoothly in some areas across the globe.

Those people are gonna decoding I'm working it all out.

There's enough there t get your teeth into, to tell you where where we're at.


And that was sent to me this morning from a very good source.

And I think it's important that we understand that and for those people who are feeling the frequency changing right now.

As they have done through today and yesterday, there's a lot going on behind the scenes and we can feel the frequency change.

Learn about special time.


※記事の内容等の無断転載・無断使用を固く禁止致します。
記事のリンクを貼られたり、一部引用してご自分のブログや記事を書かれるのは構いませんが、明らかな無断転載や無断使用は禁止させて頂きます。🙏
©Copyright 2022 MiniQ Starship yu. All rights reserved

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?