見出し画像

⚜️ウォルヴァリン氏より⚜️-信じられないようなニュースが飛び込んできており、予想以上に早くゴールできそうです!シートベルトを締めて下さい!🔥-

※English follows Japanese.

⚜️ウォルヴァリン氏より⚜️

※ウォルヴァリン氏の今朝の投稿より抜粋です。

皆さん、今日は金曜日の朝です。信じられないようなニュースが飛び込んできています。私が皆さんにお伝えできることは、今日、オペラのリハーサルをするということです。神のご加護を。


今、精神的に参っています。長い道のりでしたが、ようやく、予想以上に早くゴールインできそうです。もうこれ以上は無理だと思うほど、ストレスが溜まっています。

私を助けてくれた情報提供者の皆さん、ありがとうございました。皆さん、大変でしたね。


ニュースは、現在 圧倒的な衝撃を与えており、どれだけ耐えられるか分かりません。 ただ来続けます、来続けます。

今日、私は、恐らくオペラのリハーサルをすることになるでしょう。はい、私は泣いてしまいました。睡眠時間を削って、皆さんにニュースを伝えようとするのは、とても大変でしたが、私を助けてくれた皆さんと一緒に仕事ができてとても楽しかったです。情報を入手しようとすることはとても楽しいことです。

そして、皆さんにお伝えしたいことは、ただただ、準備をすることです。シートベルトを締めてください。もうすぐです。

オペラを歌う許可が下りたらすぐに、私はあなた方のために歌います。良いですか!?


準備をしてほしいのですが、いいですか!? 私は聞いています。一刻一刻と迫ってくるこの事態に、私は希望を抱いています。人々は興奮していますし、誰が興奮しないでしょうか?長い間この旅をしてきて、興奮しない人はいないでしょう?

皆さん、準備をしてください。 シートベルトを締めてください。 私たちは光速で行こうとしています。 気をつけてください。


ニュースがあまりにも多すぎるので、これ以上無理です。。神様ありがとう神様ありがとう。 私は今、精神的に参っています。 😢😢😭😭

※👆いいニュースが次から次へと入ってきて、嬉し過ぎて、精神的に持たないという意味です😊


⚜️From Mr. Wolverine⚜️

※Excerpt from Mr. Wolverine's posts this morning.

My friends, it is Friday morning. I'm receiving incredible news. All I can tell you guys did, I'll be rehearsing the opera today. God bless you.


I’m emotionally drained right now. It’s been a long road and we finally be crossing the finish line sooner than expected.
The stress has been enormous as I don’t think I could do this any longer

Thank you for all the intel providers that have helped me. It’s been hard for everyone.


The news has been currently overwhelming, guys that I don't know how much more can take with this. Just keeps coming, keeps coming.

I'll be probably rehearsing this operating today. Yes, I've been crying. It's been hard for me because I don't kidnap sleep and trying to get that those news for you guys and but it's been a joy to work with all of you people that have helped me. To try to get the information. And just love to tell you guys that just get ready. Buckle up.

Take care guys, and God bless you. 


I want you guys to get ready guys, alright? I'm hearing. I am hopeful whelming into this coming to every minute guys. People are excited and who wouldn't be excited? Who wouldn't be excited after being this journey for so long?

Alright guys, you just get ready guys. Put on those seatbelts. We're about to go lightspeed. Take care.


I can’t take this anymore as the news are overwhelming. Thank you God thank you God. I’m an emotional wreck right now. 😢😢😭😭


※記事の内容等の無断転載・無断使用を固く禁止致します。
記事のリンクを貼られたり、一部引用してご自分のブログや記事を書かれるのは構いませんが、明らかな無断転載や無断使用は禁止させて頂きます。🙏
©Copyright 2023 MiniQ Starship yu. All rights reserved

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?