"Me jedyne niebo"

Ja wiem, że zabraknie słów
Ale mimo to chcę pożegnać się
Pomyśl, że dana była nam
Tkliwość, która trwa
Dłużej niż jedno życie
Choć nie obiecuję Ci
Ze powrócę tu
By znów
Dotknąć Twoich ust
Wiedz, że Ty to me jedyne Niebo
Ty to me, Ty to me

/ Anna Maria Jopek & Pat Metheny


わたしは記号を実行する
いまはまだ離れていても
これがわたしたちだった

優しさはかかるみっつの
その完全な組み合わせを
噫 わたしは約束しよう

それからここへ戻るのだ
ふたたび
あなたの唇に触れること

わたしだけの空に知るは
あなたはわたし
あなたはわたしに

 和訳:kalcha

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?