見出し画像

GLORIOUS WORD DEVOTIONALBY PASTOR BERNARD EFA FEBRUARY 01, 2024YOU ARE OUT OF THE LACK DOMAIN あなたは欠乏の領域から出た

(Psalm 23:1) The LORD is my shepherd; I shall not want. 
(詩篇23:1)主は私の羊飼い。

In our theme scripture for today, the part of interest says, “I shall not want”. After confessing that Jesus is your shepherd, what must duly follow is a proclamation of no lack. Another way of saying this is by declaring that "you are out of the lack zone or domain". Halleluyah. 
今日のテーマ聖句では、関心のある部分に「私は欲しがらない」とある。イエスがあなたの羊飼いであることを告白したら、その後に続くのは、欠けることがないという宣言である。別の言い方をすれば、「あなたは欠乏のゾーンや領域から出た」と宣言することである。ハレルヤ。

Notice that the Writer didn’t limit this scripture to finances, some physical or even spiritual needs only. He said “I shall not want or lack” since the LORD is his Shepherd. This shows that God's provision for you cover both material and spiritual needs. 
作家がこの聖句を、経済的、肉体的、あるいは霊的な必要だけに限定していないことに注目してほしい。主が彼の羊飼いであるので、彼は「私は欠けることがない」と言った。これは、神の備えは物質的な必要性と霊的な必要性の両方に及ぶことを示している。

Putting our theme Scripture in today’s context, we can say, if Jesus be and remains our LORD and SHEPHERD, then we will not lack anything good and we are out of the lack zone. Praise God! 
もしイエスが私たちの主であり、羊飼いであり続けてくださるなら、私たちは何一つ欠けることなく、欠乏から抜け出すことができる。神を賛美しよう!

We will not lack money! We will not lack opportunities! We will not lack favor! We will not lack victory over the challenges in our lives! We will not lack joy! We will not lack testimonies this year! 
私たちはお金に不自由しません!チャンスに欠けることもない!好意に欠けることはない!人生の試練に打ち勝つ!喜びに欠けることはない!今年は証しを欠かすことはない!

In fact, we must be the head and not the tail. We must shine always. Our job today would be to agree with this Scripture, believe it, and use it in prayer, where we will prophesy it over our lives and over those connected with us. We must add that we are out of the “lack domain” by the power of the Holy Ghost and in the name of Jesus Christ of Nazareth. Hallelujah! 
実際、私たちは尾ではなく頭にならなければならない。私たちはいつも輝いていなければならない。今日の私たちの仕事は、この聖句に同意し、信じ、祈りの中でこの聖句を用い、私たちの人生と私たちに関わる人々にこの聖句を預言することである。私たちは、聖霊の力とナザレのイエス・キリストの御名によって、「欠乏の領域」から出ていることを付け加えなければならない。ハレルヤ!

Confession: By the power of the Holy Ghost and in the name of Jesus Christ of Nazareth, I am out of the lack zone. I shall not lack money! I shall not lack opportunities! I shall not lack wisdom! I shall not lack grace! I shall not lack the anointing! I shall not lack favor! I shall not lack joy! I shall not lack promotion! Hallelujah! 
告白する: 聖霊の力によって、またナザレのイエス・キリストの御名によって、私は欠乏の領域から出ました。私はお金に不自由しません!私は機会に欠けることはありません!私は知恵に欠けることはありません!私は恵みに欠けることはない!私は油注ぎに欠けることはない!私は好意に欠けることはない!私は喜びに欠けることはない!昇進に欠けることはない ハレルヤ!

Congratulations 
おめでとうございます
You can begin to attract God’s goodness into your life from today.
あなたは今日から、神の善を人生に引き寄せることができる。


Prepared by Ps. Bernard and Team

Facebook: Pastor Bernard Efa

YouTube: Pastor Bernard Efa

Instagram: Bernard Bahaah Akwasi Efa

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?