JUST B '= (NEUN)' トレイラー和訳

同等
意味:大きさ、量、価値などが同じであること。

僕達は、同じ世代、同じ空間、同じ時間に、
それぞれ別の名前で暮らしている。
見た目は個々に違っても、骨組みは同じだ。
そして、大きな平等の輪の中でそれぞれの色をつくり出す。
多様性と無限の可能性により、やはり僕は僕達に属する。
僕達は僕の一部でもある。
平等を勝ち取るために行動を起こそう。


(原文)
The same in size, quantity, value, etc. as something else. 
We live in the same generation, in the same space, and same time, under different names. 
Although they may have different shapes individually, the main frame is the same. 
Each of them creates their own color within the big circle of equality. 
With diversity and infinite possibilities, I belong to us after all. 
We are also part of me. 
Take action for equality. 

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?