見出し画像

5.夜聞き流したい洋楽 always - daniel Caesar



歌詞

Baby, baby

There will always be a space for you and me Right where you left it

And just maybe

Enough time will pass We'll look back and laugh

Just don't forget it

And maybe I'm wrong For writing this song Losing my head over you

And I'll be here

'Cause we both know how it goes

I don't want things to change I pray they stay the same always And I don't care Just know I'm not a phase I'm always, ways, ways

If you're with somebody else I'll give you time and space

Always, ways, ways I'm always, ways, ways

Pretty lady, used to walk with me. Down Bloor street, oh, what a time. And I still remember the fussin', the fightin', the fuckin', the lyin' It's all fine, you'll always be mine

And maybe I'm wrong (hey, babe, you could) For writing this song (write me a song) Losing my head over you

'Cause we both know how it goes I don't want things to change

And I'll be here I pray they stay the same always And I don't care

If you're with somebody else I'll give you time and space

Just know I'm not a phase I'm always, ways, ways

Always, ways, ways I'm always, ways, ways

Always, can count on it sure as the stars in the sky Always, you can count on it sure as the stars in the sky Always, my love for you ain't goin' nowhere

Always, I will be here

ベイビー、君と僕の場所はいつもここにある
時が流れて、僕たちはあの日々を笑えるかも
ただ、忘れないでいて欲しいんだ

ちょっとおかしくなってるかも
この曲を書いていて、あなたの事で頭がいっぱいなんだ

僕はずっとここにいる
だって、僕たちはどうなるか知っているから
何も変わってほしくないんだ
いつまでも変わらないことを祈ってる

僕は気にしないよ
君が他の誰かと一緒にいても
僕たちのための時間と場所を用意してる
僕は君にとって一時的な存在じゃないって知ってるから
僕はいつでもそばにいる

愛しい人、ブロア通りをよく一緒に歩いたね
ああ、なんて素晴らしい時間だったんだろう
未だに君と大騒ぎしたり、喧嘩したり、愛し合ったり、君に嘘をついたことを思い出すよ
大丈夫、君はいつだって僕のものなんだよ

ちょっとおかしくなってるかも
この曲を書いていて、あなたの事で頭がいっぱいなんだ

僕はずっとここにいる
だって、僕たちはどうなるか知っているから
何も変わってほしくないんだ
いつまでも変わらないことを祈ってる

僕は気にしないよ
君が他の誰かと一緒にいても
僕たちのための時間と場所を用意してる
僕は君にとって一時的な存在じゃないって知ってるから
僕はいつでもそばにいる

空に浮かぶ星のように、いつだって頼りにしていいんだよ
太陽が昇るように、いつだって頼りにしていいんだ
いつも、君への愛はどこへも行かない
これから先も、僕はここにいる



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?