見出し画像

keshi-I Swear I'll Never Leave Again

[Verse 1]
Mirror on the wall
Can you tell me who I am?
壁に掛かる鏡に問う
俺が誰だか教えてくれ

I think that I forgot
So remind me once again
忘れてしまったよ 思い出させて

Maybe, I was going too fast
Babe, I’d give it all to go back
多分 急ぎすぎてたんだ
ねぇベイビー 元に戻りたくて全て捧げたんだ

Baby, I'm betterI promise
ベイビー 調子は悪くない 約束するよ

Know that I've neverBeen honest
Maybe, I never forgot it
初めてだよ 素直になれたのは
多分 決して忘れないんだろうな

[Pre-Chorus]
Daily reminder
Tattoos of tigers
Cigarette lighters
Laughter and cider
毎日思い出すよ 虎のタトゥー
ライター 笑い声に*サイダー
*アルコールの含まないリンゴジュース

[Chorus]
Daily reminder
Tattoos of tigers
Cigarette lighters
Laughter and cider
毎日思い出させられる
虎のタトゥー ライター 笑い声にサイダー

[Bridge]
I don't deserve this
All in your arms
All your forgiveness
I don't belong
I swear I'll never leave again
俺には勿体ないな 全て君の腕の中にあるんだ
君の許してくれたこと全て
ここにはいれないな
もう絶対離れないって誓うよ

[Chorus]
Daily reminder
Tattoos of tigers
Cigarette lighters
Laughter and cider
毎日思い出させられる
虎のタトゥー ライター 笑い声にサイダー

[Outro]
So this is love?
Just hold me close
I’ll never leave
I won’t let go
I swear I'll never leave again
これは愛なのか?
抱きしめてほしい もう離れないよ
どこにも行かないよ もう離れないって誓うよ