PLEASE FORGIVE ME

PLEASE FORGIVE ME.
I'M A VERY UGLY FIGURE.
PLEASE FORGIVE ME.
I WALK THE UGLY FIGURE.
PLEASE FORGIVE ME.
I SING WITH AN UGLY FIGURE.
PLEASE FORGIVE ME.
AND I LIVE WITH BEING UGLY.

I SEWED MY HEART THAT BECAME SHATTERED.
AS FOR ME, NOBODY HAS ATTENTIVE EARS TO BE GOING TO TALK WELL.

THEN I TIE ME, AND YOU WAVE A FLAG, AND FIRE THROUGH ME.
IF ANYONE CALLS IT PEACE, I DON'T WANT TO BE HERE.
THEN LET'S DROP IT IN THE GROUND TO TIE UP MY FOOT, AND TO LEAVE ME.
AFTER I WAS DESTROYED IN NO TIME.
IF A STANDING OVATION RESOUNDS, THE WORLD IS ALREADY OVER.

PLEASE FORGIVE ME.
I HAVE AN EMPTY HEAD.
PLEASE FORGIVE ME.
STILL I AM GOING TO TALK.
PLEASE FORGIVE ME.
THE PERSON DOES DUBIOUS EYES.
PLEASE FORGIVE ME.
SO I ALWAYS COVER ME IN LONELINESS.

"PLEASE, PLEASE BUY A FLOWER."
I BROUGHT UP A ROSE.
THIS BEAUTIFUL ROSE ALWAYS LIVES LIKE MY BLOOD.

THEN I TIE ME, AND YOU WAVE A FLAG, AND FIRE THROUGH ME.
IF ANYONE CALLS IT PEACE, I DON'T WANT TO BE HERE.
THEN LET'S DROP IT IN THE GROUND TO TIE UP MY FOOT, AND TO LEAVE ME.
AFTER I WAS DESTROYED IN NO TIME.
IF A STANDING OVATION RESOUNDS, THE WORLD IS ALREADY OVER.

"PLEASE, PLEASE BUY A FLOWER."
I BROUGHT UP A ROSE.
THIS BEAUTIFUL ROSE ALWAYS LIVES LIKE MY BLOOD.

THEN I TIE ME, AND YOU WAVE A FLAG, AND FIRE THROUGH ME.
IF ANYONE CALLS IT PEACE, I DON'T WANT TO BE HERE.
THEN LET'S DROP IT IN THE GROUND TO TIE UP MY FOOT, AND TO LEAVE ME.
AFTER I WAS DESTROYED IN NO TIME.
IF A STANDING OVATION RESOUNDS, THE WORLD IS ALREADY OVER.

(和訳↓)

PLEASE FORGIVE ME. 醜い姿の私を
PLEASE FORGIVE ME. そんな姿で歩く私を
PLEASE FORGIVE ME. あんな姿で歌う私を
PLEASE FORGIVE ME. そしてその姿で生きる私を

バラバラになった心を縫い付けて整えた
上手に話そうとしてるのに
誰も聞き耳を持ってくれない

それなら 縛り付けて 旗を振って 撃ち抜いて
それを平和と呼ぶのなら 私は此処にいたくない
それから 足を縛り トドメに堕とせば
あっという間に潰れてしまえば
拍手喝采が鳴り響くなら この世はもう終る

PLEASE FORGIVE ME. 空っぽの頭を持つ私
PLEASE FORGIVE ME. それでも私は話そうとする
PLEASE FORGIVE ME. それで怪訝な視線をくれて
PLEASE FORGIVE ME. いつも私を孤独で囲い込む

「どうか花を買ってください。」
ちゃんと咲かせた花
この美しいバラはいつも 私の血のように生きてるけど

それなら 縛り付けて 旗を振って 撃ち抜いて
それを平和と呼ぶのなら 私は此処にいたくない
それから 足を縛り トドメに堕とせば
あっという間に潰れてしまえば
拍手喝采が鳴り響くなら この世はもう終る

「どうか花を買ってください。」
ちゃんと咲かせた花
この美しいバラはいつも 私の血のように生きてるけど

それなら 縛り付けて 旗を振って 撃ち抜いて
それを平和と呼ぶのなら 私は此処にいたくない
それから 足を縛り トドメに堕とせば
あっという間に潰れてしまえば
拍手喝采が鳴り響くなら この世はもう終る

#作詞家 #歌詞 #オリジナル #詩 #音楽 #曲付けOK #トランスセクシャル #トランスジェンダー #性同一性障害 #性自認 #MtF #醜い #拍手 #喝采 #死刑 #平和 #花 #バラ #発達障がい #自閉症スペクトラム #トドメ