見出し画像

頭に浮かぶのは「あんたが憎い!」・・・でも私の本心じゃない

"I hate you!" were the words that came to mind when I saw him, but that's not how I truly feel!

The actor Ewan McGregor is here in Japan for Tokyo Comic Convention. (He played the character of Obi-Wan Kenobi in the Star Wars movie series.)

There was a genuine warmth in his presence.
Although Anakin Skywalker said, "I HATE YOU!" ... we love you!

Arigato (Thank you), Ewan. May the force be with you!

俳優のユアン・マクレガーさんが来日。スター・ウォーズの映画でオビ・ワンの役を演じた方です。

あたたかい存在感のある方でした。
劇中ではアナキン・スカイウォーカーに「あんたが憎い(大嫌いだ)!」と言われたけれど、私たちはオビワンが大好きだよ!

ありがとう! フォースとともにあらんことを。


Thank you for visiting.
Sayaka

====

ご訪問ありがとうございます! 自己紹介をここでしています。

【自己紹介】日本で最初(!?)の「英語コーチ」金井さやかが大事にしている一つのこと。

フォロー大歓迎です! 私からもフォローさせていただきますね。

#コミコン #東京コミコン2023 #スターウォーズ #ユアンマクレガー #オビワン #tcc2023 #starwars #english #obiwan #tcc #sayakakanai

ご訪問ありがとうございます😊 気に入った記事・コンテンツがありましたら、購入・サポートしていただけると嬉しいです。記事制作(特にネイティブ音声や動画制作)にあてさせていただき、読んでくださる皆さまに還元していきます。 Thank you!💛🧡💖