見出し画像

〈流動〉 F30号(910×727mm) 油絵

〈流動〉 F30号(910×727mm) 油絵

森の中の名もなき一本の木。
全ての生きているものの中を流れている水の動きを感じると同時に
私の体の中を流れる水を感じる。
この木の中の水と、私の中の水は同じ。
外側は動いていないように見えるものでも、
内側は常に流れ、動いている。
全ての中に私がいて、私の中に全てがいる。
絵を描いている時、この木になった。
この木は、私になった。
そして、この木はあなたでもある。
特別な存在はなく、全てが等しく特別で尊く美しい。

F30 oil painting

A single nameless tree in the forest.
At the same time feel the movement of water flowing through all living things
I feel the water flowing through my body.
The water in this tree is the same as the water in me.
Even if the outside doesn't seem to move,
The inside is always flowing and moving.
I am in all, all in me.
I became this tree when I was painting.
This tree became me.
And this tree is you too.
There is nothing special, everything is equally special, precious and beautiful.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?