『Moment~anohikari~』

君の手必死で引く丘の向こうへと
僕の背中語りかけ蝉時雨のように
幻愛する瞬間まだきっと夢の中
揺れる陽炎
高鳴る鼓動
儚く心地良く
この手だけ離さないよう
どうか一緒に消えてかないで

The moment I found you
Butterflies in my stomach
And I spoke to you
That was the chance
I remember clearly
In cracking voice, "Hello"
And you laughed
And We got excited
And we fell in love like beautiful fireworks

生きる意味など分からない
神様に叱られてもお利口さんにはなれない
いつも戸惑うばかり
だけど僕たちは目の前
今目の前の
あと少しもう少しだけ光輝く未来を
そう一瞬だけでもいいんだ
綺麗に鮮やかに彩ってみたい

The moment I found you
Butterflies in my stomach
And I spoke to you
That was the chance
I remember clearly
In cracking voice, "Hello"
And you laughed
And We got excited
And we fell in love like beautiful fireworks

心に夕立降り続く
思わず本音隠す
君の声聴こえる
喧騒紛れ一言
今も胸にこだます余韻みたいだね
思い出してるよあの日のこと
届けたいよあの光を
もう一回もう一度だけ
これは君の笑顔の痕跡かな

The moment I found you
Butterflies in my stomach
And I spoke to you
That was the chance
I remember clearly
In cracking voice, "Hello"
And you laughed
And We got excited
And we fell in love like beautiful fireworks

どうか一緒に消えてかないで
君の手を必死で引くあの丘の向こうへと
どうか一緒に消えてかないで
まだきっと夢の中

The moment I found you
Butterflies in my stomach
And I spoke to you
That was the chance
I remember clearly
In cracking voice, "Hello"
And you laughed
And We got excited
And we fell in love like beautiful fireworks

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?