見出し画像

SWEET CHILD O'MINE by GUNS N' ROSES

[Instrumental Intro/Guitar Riff]

[Verse 1]
She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything was as fresh as the bright blue sky (Sky)
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I stared too long, I'd probably break down and cry
ガキの頃の思い出で出てくる様な笑顔を持つ女だ
全てはあの青空の様にピカピカで明るくてきれいだったころのさ
今でもあいつの顔を見ると
何処か特別な秘密の場所へ連れていかれるようで
ずっと長い間見つめていると、涙があふれてきちまうんだ


[Chorus]
Woah-woah-woah
Sweet child of mine
Woah, oh-oh-oh
Sweet love of mine
[Post-Chorus Instrumental Break]
わぉ、わぉ、わぉ、
俺の可愛い人
わぉ、わぉ、わぉ
俺の愛する人

[Verse 2]
She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes and see an ounce of pain
Her hair reminds me of a warm, safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder and the rain to quietly pass me by
あいつの瞳は空を射抜く程の青さだよ
突然雨を降らすかと思う程
この瞳を見ていて辛い痛みなどは見たくないのさ
あいつの髪は暖かくて安全な場所を思わせる
俺が隠れる場所さ
雷様と大雨がさっさと行き過ぎてくれるように祈る特別な場所だ

[Chorus]
Woah-oh-woah
Sweet child of mine
Ooh-woah, oh-oh-oh
Sweet love of mine
わぉ、わぉ、わぉ、
俺の可愛い人、おぉ、そうさ
わぉ、わぉ、わぉ
俺の愛する人

[Post-Chorus Instrumental Break]

[Chorus]
Woah, oh-oh-oh
Sweet child of mine, ooh, yeah-eh
Ooh-ooh-ooh-ooh
Sweet love of mine
わぉ、わぉ、わぉ、
俺の可愛い人、おぉ、そうさ
わぉ、わぉ、わぉ、
俺の愛する人

[Guitar Solo]

[Outro]
Where do we go?
Where do we go now?
Where do we go?
Mm-mm, oh, where do we go?
Where do we go now?
何処へ行こうか
何処へ行けばいいんだ
何処へ行きたい?
何処へ行こう
Oh, where do we go now? (Where do we go?)
Where do we go? (Sweet child)
Mm-huh, where do we go now?
Ah-yah-yah-yah-yah-yah-yah-yah-oh (Where do we go? Where do we go?)
Ooh, where do we go now? (Where do we go?)
おぉ、何処へ行けばいいのさ、(何処へ行くのさ)
何処へ行けばいいんだ(可愛い人)
お前がいなくなったら何処へ行けと言うんだ
あぁ、何処へ、何処へ行けばいいんだ
Uh-uh-uh, uh-uh-uh-oh, wow
Where do we go?
Oh-oh, where do we go now?
(Oh) Where do we go, oh-oh-oh-oh? (Oh, wow)
Where do we go now?
Where do we go?
Woah-oh, where do we go now?
No, no, no, no, no, no, no
Sweet child
Sweet child of mine
あぁ、あぁ、ダメだ、いけない、あぁ、わう
何処へ行けってのさ
いけない、何処へ行けばいいんだ
嫌だ、行かないで、何処へも行かないで俺の傍にいて
何処へ行けばいいと言うんだ
可愛い俺の恋人
可愛い人よ

(Copywright) GUNS N' ROSES 
Released on 1987/07/21 From an album APPETITE FOR DESTRUCTION
LYRICS by GUNS N' ROSES
TRANSLATED by K.YODA 2022 

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?