見出し画像

L'Oiseau bleu in French is The Blue Bird.

The Blue Bird did not bring good News.

I have a younger sister who grew up in a cramped home,
grew up,
and each of us found our own happiness.

When We were a child,
We sometimes felt envious of other people's family.

The Blue Bird was nowhere but in our hearts.

We brother and sister are like ' Tyltyl ' and ’ Mytyl '.


『L'Oiseau bleu』は、「青い鳥」のフランス語の原題です。

青い鳥は、
良い知らせを連れてきてはくれなかった。

僕には妹がいて、
窮屈な家庭に育ち、
大人になり、
それぞれ、自分なりの幸せを手に入れました。

子供の頃は、
他人の家庭を羨ましいと思う事もありました。

青い鳥はどこでもなく、
自分達の心の中にありました。

僕たち兄妹は、チルチルとミチルのようです。

https://audius.co/SyntheKSizer/loiseau-bleu-k-2-1

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?