見出し画像

APBC台湾対オーストラリア戦を観ました

I've watched the game of Chinese Taipei VS Australia on Asian Professional Baseball Championship 2023 at Tokyo Dome .

I was able to watch the game of Chinese Taipei in Japan at first .

I've cheered up Australia, but Australia has lost 3-4 against Chinese Taipei .

I think it was a great match !

東京ドームでアジアプロ野球チャンピオンシップ2023の台湾対オーストラリアの試合を観てきました。

初めて日本で台湾の試合を観ました。

僕はオーストラリアを応援していましたが、オーストラリアが台湾に3-4で負けました。

素晴らしい試合だったと思います!

#アジアプロ野球チャンピオンシップ2023 #東京ドーム #台湾 #オーストラリア #WBSC

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?