見出し画像

断熱シートを買いました。 #節約 #百均 🤗👍👛

おはようございます。

昨日も韓国語を勉強しました。Yahooニュースの記事を韓国語に翻訳して読んでいます。😄

ニュースを読んでいると色々な発見があるものです。私は節約に関連するニュースが好きです。👛

昨日は窓の断熱シートを購入しました。コメントによく載っていたので買いました。まずまず満足しています。♨️

これからも生活に役立つニュースをチェックしてまいります。🥪

今日もナイスな一日をお過ごしください♪ 🤗🥛🇰🇷


Good morning.

I studied Korean again yesterday.  I translated Yahoo News articles into Korean and read them. 😄

You can find many things when you read news. I like news related to saving money. 👛

Yesterday I bought some window insulation sheets. I bought them because they appeared frequently in the comments. I’m satisfied with it. ♨️

I will continue reading news articles to find useful tips for my daily life. 🥪

ここから先は

19字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m