見出し画像

ELSAの点数を少し上げるコツ。 #伝授いたします。 😄🇺🇸🎙

おはようございます。

昨日は英会話の練習をしました。ELSA Speakです。😄🇺🇸

ゲームみたいにだんだんと攻略法がわかってきました。毎日のようにやっていますからね。🗣️🎮

流暢性はいまだに課題です。しかし滑舌が少し良くなってきました。🎊😁

点数を少し上げるコツを紹介したいです。低い点数が出たらもう一回喋りなおすことです。💬🎙️

私も昔はこれがあまりできませんでした。面倒くさいのが一番の理由でした。ですがだんだんと億劫でなくなりました。反復練習の継続の結果、滑舌が良くなったのが理由として大きいです。💪☺️

ELSAをやっている方がもし居たら試してみてください。🇬🇧🇻🇳

今日も元気にいきましょう。😊🌤😽


Good morning.

Yesterday, I practiced English conversation on ELSA Speak. 😄🇺🇸

I'm gradually learning the strategy like a game. I do it every day. 🗣️🎮

Fluency is still an issue. But my smoothness is getting a little better. 🎊😁

I would like to share with you a tip to improve your score a little. If you get a low score, you should speak again. 💬🎙️

I used to not be able to do this. The main reason was that it was too burdensome. But gradually it became less and less of a chore. It's because my smoothness has improved as a result of continuous repetitive practice. 💪☺️

If any of you are doing ELSA, give it a try. 🇬🇧🇻🇳

ここから先は

31字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m