見出し画像

ダイの大冒険を観ました。 #たっとさんのアニメ日記 🥰🫅📺

おはようございます。

昨日は「ダイの大冒険」を観ました。ドラゴンクエストをモチーフにした作品です。😊

私が小学生の頃に、TSUTAYAでアニメの続きをずっと待っていた作品です。👦

TSUTAYAの端っこに並んだビデオが、増えることはありませんでした。しかし今はNetflix、U-NEXTなどで続きが観られます。良い時代ですね。📼

最近は懐かしいものが観たくてしょうがないのです。少し前にはPAPUWAも観ました。人間は思い出と共に生きる動物ですね。🌠

今日もFantasticな一日をお過ごしください!🥰🌈🫅


Good morning.

Yesterday, I watched "The Great Adventure of Dai”. It is based on Dragon Quest. 😊

When I was in elementary school, I was waiting for the rest of the anime in TSUTAYA for a long time. 👦

The videos lined up at the corner of TSUTAYA never increased. But now I can watch the continuation on Netflix, U-NEXT. Good times. 📼

These days I can't help but want to watch something nostalgic. I watched PAPUWA a while ago. Humans are animals that live with memories. 🌠

ここから先は

31字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m