見出し画像

NBAについて。 #クリッパーズ #守備 😸🧑‍🏫💪

おはようございます。

昨日はNBAのデータ入力をしました。なかなかの資料が作れました。😄

今朝はXでNBAのニュースをシェアしました。私はパワーランキングの記事が好きです。各チームを強さ順にランク付けしたものです。🥇

Naverブログでもパワーランキングの記事があると、ついつい見てしまいます。おすすめします。🇰🇷

昨日も私はNBAの試合をチェックしました。LACがナゲッツ相手に善戦したようで、意外でしたね。もっと点差が開くと思っていました。⛰️

LACに関して言えば、守備に問題を抱えていると私は思います。もっとソリッドなチームを作らないと、なかなか勝てないでしょうね。まあ、頑張ってほしいです。🏀

今日も素晴らしい一日をお過ごしください!🤗🇺🇸❤️


Good morning.

Yesterday, I did some data entry for the NBA, and I was able to produce decent material. 😄

This morning, I shared NBA news on X. I like the Power Rankings article. It ranks each team in order of strength. 🥇

I also recommend checking out the power rankings articles on the Naver blog. 🇰🇷

I watched the NBA game yesterday as well and was surprised to see LAC put up a good fight against the Nuggets. I thought the score difference would be more open. ⛰️

Regarding LAC, I think they are having problems defensively, and they will have to build a more solid team to win. I wish them the best of luck. 🏀

ここから先は

20字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m