コピー___20061028232129

【SS】壊れた恋人


恋人が壊れてしまった。

あんなに楽しそうに笑っていたのに。
ほんとに壊れてしまった。動かない。

どうしてなんだ。まだ新品なのに。

あんなことしたからかな。
普通だよな。あんなことくらい。

でも、ちょっと乱暴だったかな。
平気だよな。恋人なんだから。

もともと欠陥品だったのかな。
うん。そうかも。なんか変だったもん。

それにしても、困った。どうしよう。
ええと、そうだ。分解してみようか。

いやいや、駄目だ。危険すぎる。
ひよっとしたら、爆発するかも。

それに、きっと元に戻せなくなる。

恋人の中身なんて、グチャグチャで
複雑に決まってるんだから。


Broken Lover


My girlfriend has broken.

She was smiling so much fun.
She really gets broken and does not move.

Why is that?
She is still brand new.

Is it because I did that to her?
It is normal. Such a thing.

But, was it a little rough?
That's fine. Because she is my lover.

Was she originally a defective item?
Yup. So be. She was strange something.

Even so, I was in trouble.
What should I do?

Well, that's right.
Shall I try to dismantle her?

No no, no. It is dangerous.
Perhaps She may explode.

Besides, it surely can not be restored.

Because the inner part of a girlfriend is
complicated and decided by stupidity.

動画のための歌や朗読音声、募集中。https://tomekantyou.hateblo.jp/