見出し画像

貴方がweb3を気にすべき理由        Why you should care about web3

Why you should care about web3
貴方がweb3 を気にすべき理由


Ryan C. Collins
ライアン・C・コリンズ

Mar 24
3月24日

Over the past couple of years, I’ve been starting to feel a new sense of excitement about web3, similar to how I felt in 2008 when the iPhone came out and jailbreakers created the first (unofficial) App Store. I was excited because I saw the enormous potential and felt like I was part of a small group of people who got in on the ground floor. Imagine if you could go back to 2009, would you put your entire savings into Apple stock? I know I would! That is how I feel about web3 right now.
過去2~3年にわたって、私は、iPhone が発表され、脱獄者が最初の(非公式の)App Storeを作成したとき2008年に私が感じたのに類似している、私が巨大な可能性を見たので、web3 について新しい感覚の興奮を感じ始めていました。そして私が開発段階に参加した人々の小集団の一部であるように感じました。 あなたが2009年に戻れたと想像してください、あなたはアップル株式にあなたの貯蓄額全体をつぎ込むでしょうか?私なら、そうするであろうと思います! それは、私がちょうど今web3についてどのように感じるかということです。

ここから先は

2,628字 / 1ファイル

¥ 100

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?