画像1

HEAR

秋ノ宮公太郎Akinomiya Kotaro
00:00 | 00:00
「HEAR」


written/music by 秋ノ宮公太郎
artwork by マドカ・ジャスミン

What you hear of this world?
Do not miss to hear of world
Derail the us.You and me
I live now probably
What you hear of this world?

How how is it?
How how feeling?
Do not hear anything tonight

Oh I said.Please I...
Oh I said.Please I...
Oh I said.Please I 「Let me go」

This is not real
Shine Foy us!
Why you hear?
Change to me!

Oh I never hear yet
Oh I never hear yet
Ask you「Where is this place?」
You shouldn't stay here.Let me go away
We swallowed and the screw.Go to dark
I don't know you...


私には世界ドの音で聞こえている
でも、あなたは違う
私には世界が青で彩られている
でも、あなたは違う
それでも同じ海には感動するじゃないの
それでも同じ映画で涙するじゃないの
だったら認め合おう
だったら許し合おう
あなたがいるからカラフルに見えるのよ
あなたがいるから幸福なの
だから、私を認めて
だから、独りにならないで
まだ聞いたことのない世界を私に見せて


-使用機材-
Fender Stratocaster
→BOSS DS-2
→BOSS BD-2
→MXR microamp
→Ibanez wh-10
→electro-harmonix small clone
→LINE6 DL-4
kawai acoustic
Fender jazz bass
KORG microKORG
BOSS VE-20
ZOOM R16

artwork twitter@mdk_jasmine

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?