見出し画像

[coachellaのNumber_iがマジやばかったので勝手に楽曲提供」 Arm Candy


Arm Candy

Lyrics by trashhole
Music Generated by suno-ai


I know you think
君にとって、僕はただのお飾りだって
But I don't mind at all,
だって僕は君を飾るために生まれてきたから
I know, as long as
君のそばにいる限り、君を輝かせることができる
You live by wearing me

I’ll be your perfect arm candy,
smiling and nodding next to you.
僕たちにkisseもwordsもいらない
君の視線だけで invite me closer

I know you think
君がどれほど、僕を求めているか
You wanna hug?
君はいつだって僕に抱かれているのに
I am just your moon
君の光を受けて回っているのは僕かもしれない
You have the power

流れるメロディー in the silence
君の視線が僕を導くから
No need to speak
your eyes invite me closer

I’ll be your perfect arm candy,
smiling and nodding next to you.
僕たちはlike quantum entanglement
離れててもDancing together

Caught in your orbit, I lose my way,
Yet in your light, I find my day,
Can’t break away from this sweet capture,
In your arms, I find my rapture.

I’ll be your perfect arm candy,
smiling and nodding next to you.
僕たちにkisses or wordsは必要ない
君の視線がinvite me closer

I’ll be your perfect arm candy,
smiling and nodding next to you.
僕たちにkisses or wordsは必要ない
君の視線がinvite me closer

I’ll be your perfect arm candy,
smiling and nodding next to you.


ダウンロードはこちら / Download the song here

この曲は自由にダウンロードしてお楽しみいただけますが、以下のルールは守ってください。
Feel free to download and enjoy this song, but please respect the following rules.

ご利用にあたって/ Before You Use

この曲は個人的な使用や非商用目的での共有のみに限ります。商用利用、再販、または未承認の配布を禁止します。楽しんでいただけることを願っています。
This track is for personal use and non-commercial sharing only. Commercial use, resale, or unauthorized distribution is prohibited. I hope you enjoy it.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?