見出し画像

ne sister testified, a spiritually open person said. There is a bank in the spirit world...I asked what is stored in the bank...?
It's not love, it's not the accomplishments we lived for...
It was...
It was gratitude.

Dr. Yong told us to write a list of 10 things we are grateful for every morning since we started Awakening Devotions.
I share my gratitude with my breakout group.

Parsonal Touch (personal touch) has been important to us.
Dr. Yong, even though he was the head of the American Family Association, knew each family by name, their family structure, and their challenges, and he did everything in his power to solve them. There is no one else in charge like him. This is an attitude that we should learn from. Dr. Yong has been fighting for the goal of evangelizing 30,000 new members, and I heard that he made an effort to pray for 30,000 names for that purpose.
He has cherished the personal and emotional connections.
Thank you very much.

ある姉妹の証、霊的にオープンな人が言っていました。霊界に銀行があるって・・・何が銀行に貯蓄されているかと聞いたら・・・?
そこは、愛でも無く、為に生きた実績でもなく・・・
それは・・・
感謝だったそうです。

Dr. Yongが オーニングデイボーションを始められてから毎朝10個の感謝をリストして書きなさいとおっしゃいました。
ブレイクアウトグループで感謝をシェアーしています。

Parsonal Touch (個人的な心の触れ合い)を大切にしてきました。
Dr. Yongはアメリカ家庭連合のトップににも関わらず、一家庭づつの名前を覚えられ、各家庭の家族構成、課題まで知っておられ、解決するために至力を尽くされました。こんな責任者はいません。この姿勢は学ぶべきだと思います。自分の愛の質、愛の器を広げるためにも重要だと思います。Dr. Yongは30,000人の新しいメンバーを伝道する目標で戦ってこられその為に3万名の名前をあげて祈る努力をされたと聞きました。
個人的、心情的な繋がりを大切にしてこられました。
本当にありがとうございました。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?