Meow

Feb 20, 2014
I ate an apple
I drank tea
I ate some oranges
I caught a cold
I like dogs
My personality is similar to a cat
Cats can enjoy being alone
I look up at the sky and meow

私はりんごを食べました。
私は紅茶を飲みました。
私はみかんを食べました。
私は風邪をひきました。
私は犬が好きです。
私の性格は猫に似ています。
猫は一匹でじゅうぶん楽しみます。
私は空を眺めてニャーと鳴きます。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?