見出し画像

歪なまま生きてる人が好き。I love persons valuing them own individuality.

自分のことを、人はどれだけ知っているのでしょうか。

曲がっている、捻れている、欠けている。
多すぎる、少なすぎる
暗すぎる、明るすぎる
強すぎる、弱すぎる
普通ないものが、ある
普通あるものが、ない。

これは、ダメなことでしょうか。
いいことでしょうか。

他人や社会に答えを委ねたら
答えが沢山でてきたけど
答えを私に委ねたら
答えは一つしかなくて。
私は私でよくて
私は私を大事にしたいって思ってることがわかりました。

少数派の何かを持っていたとしても
それが他の人に受け入れられなかったとしても
そのままの、歪な形の私を大事にしたい。
私から出てくる色を大事にしたい。
私を大事にしてる私の方が、私は好き。

あなたは、どんな形をしてますか。
どんな色をしてますか。

How much do people know about themselves?

Venting,twisted,lacking
Too much, too little
Being too dark, being too bright
Being too strong,being too weak
There is something which not is common,there isn’t something which is common.
Is this a right thing? or not?

When I left the answer of this qestion to values of others and a society,there were a lot of answers.
But I left this answer to myself, there is only one answer.
Actually, I hoped I took care of my feeling and being just the way I was.
Even if I have the minority thing which someone can't accept,I take good care of my distorted personality and my precious color and my precious shape.
I prefer what I love myself.
What is your color?
What is your shape?


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?