見出し画像

[和訳]Painkiller〜Ruel〜


You're my painkiller
君は痛み止めだ
When my brain gets bitter
僕が苦しくなった時には
You keep me close
僕に寄り添って
You keep me close
そばにいて


I got front row seats for the parkside livin'
はたから見ればいい暮らしをしてたみたいだ
Feel like the one, but I'm one in a billion
たった一人の僕だと思っていたけど、実際は僕もただの人だった
Teenage cynical, and I don't really know
イキってたんだ、本当はわからないよ
What's the point of livin' if my heart gets broken?
諦めてしまったら何のために生きているんだろう?
Drivin' on the road, waiting for head-on collision
平然を装ってるけど、どこかで終わりを求めてるんだ
Springtime funeral
花咲く季節なら生まれ変われるかな
I miss you, but I'd rather be alone
君が恋しい、でも一人でいたいんだ
To keep me from
僕を助けて欲しい


Heartbreaks, headaches
張り裂けそうなこの胸、ズキズキするこの頭
The doctor says I'm diagnosed with
医者はこう言うよ
Shit days, mistakes
僕の過ごした日々は、何の意味のない過ちだったって
But I'll be fine
でも、いいんだ
But I'll be fine
僕は大丈夫だから


'Cause you're my painkiller
だって君は僕の痛み止めだから
When my brain gets bitter
僕が苦しい時には
You keep me close
寄り添って
When I've been miserable
僕が、惨めさに耐えられない時には
And it takes forever
To let my brain get better
僕の頭が不安で埋め尽くされる時には
You keep me close
こっちにきて
You keep me close
そばに居て



Window seats as the plane starts leavin'
飛行機は僕を窓際の席に乗せて飛び立つ
Miss those streets where my knees were bleedin'
あの道が恋しいよ、膝を怪我したあの日々も
Homesick veteran
こんな気持ちには慣れてるよ
I left my bed again
慣れ親しんだこの場所をまた離れる
Oh, lookin' for
あぁ、何でだろう


Heartbreaks, headaches
張り裂けそうなこの胸、ズキズキするこの頭
The doctor says I'm diagnosed with
医者はこう言うよ
Shit days, mistakes
僕の過ごした日々は、何の意味のない過ちだったって
But I'll be fine
でも、いいんだ
But I'll be fine
僕は大丈夫だから

'Cause you're my painkiller
だって君は僕の痛み止めだから
When my brain gets bitter
僕が苦しい時には
You keep me close
寄り添って
When I've been miserable
僕が、惨めさに耐えられない時には
And it takes forever
To let my brain get better
僕の頭が不安で埋め尽くされる時には
You keep me close
こっちにきて
You keep me close
そばに居て


Please, never leave me 'cause I'm barely holdin' on
お願いだ、置いていかないで、もうこれ以上は無理だよ
You give me a reason to keep on breathin'
君がいるから僕はまだ息をしている


'Cause you're my painkiller
だって君は僕の痛み止めだから
When my brain gets bitter
僕が苦しい時には
You keep me close
そばにいさせて
When I've been miserable
僕が惨めでたまらない時には
And it takes forever
To let my brain get better
この苦しみが永遠のものならば
You keep me close, oh woah
こっちにきて
You keep me close
そばに居て


I know you hear me (Close)
届いてるんだろ
Yeah (Close)
Close
そばにいて


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?