見出し画像

和訳 pigfrog - Numb


Dim the light
薄暗いライト

But I am here
でも私はここにいる

Am I dreaming or far away?
夢を見ているのか、それとも遠くにいるのかな?

Please say my name
名前を言って

Please say my name

Switch the light
ライトを切り替える

If you're with me
もし君が私と一緒にいるのなら

I need to feel another love
もう一つの愛を感じたい

Please let me hear
聞かせて

Please let me hear

Yes, I am alone
そう、私は1人

Tempt god, no reason at all Always knocks me down
神をも恐れぬ行為 理由もなくいつも私を打ちのめす

Yes, I am all alone Still numb, resisting
そう、私は1人でまだ麻痺して、抵抗している

Don't leave me, give me some peace Give me some peace
私を置いていかないで、安らぎを与えて

Forgive me nothing
許すことなど何もない

Forget me all of these
これらを全て忘れて

Forgive me nothing
Forget me all of these

I gave you all I had
私の全てを捧げた

Is gone, is done, is over now
過ぎ去った、終わった、もう終わった

Yes, I am alone
そう、私は1人

Tempt god, no reason at all Always knocks me down
神をも恐れぬ行為 理由もなくいつも私を打ちのめす

Yes, I am all alone Still numb, resisting
そう、私は1人でまだ麻痺して、抵抗している

Don't leave me, give me some peace Give me some peace
私を置いていかないで、安らぎを与えて

Forget me all of these
これらを全て忘れて