見出し画像

和訳 Rec Stop (feat.meenoi)-CODE KUNST

Rec stop (feat.meenoi)
-CODE KUNST

I'll remember you
あなたを忘れない

With my fingers
私の指で

And now we're in front of
そして今私たちの前にあるのは

A warm bonfire in an empty space
がらんとした空間に温かい焚き火

I want this moment to stop
この瞬間を止めたい

Like it's saved in this camera
このカメラに保存されているように

I took out an old this
私はこの古いカメラを取り出した

And I'm holding you
そしてあなたを抱いている

With my thin fingers ticking
私の細い指でカチカチと音を立てて

With my thin fingers ticking

I'll remember you
あなたを忘れない

With my fingers
私の指で

And now we're in front of
そして今私たちの前にあるのは

A warm bonfire in an empty space
がらんとした空間に温かい焚き火

I know this moment will pass
この瞬間が過ぎ去ることは知ってるよ

I know I know it’s stopped
止まってるのは分かってる

알아 멈춘다는 건
分かってる 止まるということは

Now, it's time to end
そろそろ終わりの時間

If my fingers give me
Time to hold you
この指があなたを抱く時間をくれるなら

I hope this moment will stop
この瞬間が止まることを願うよ