Doughnuts hole

Doughnuts hole

She is laughing through the hole.
Well, good narrow sight. Her eyes are the blueprint. I can gaze at you with joking thanks to the lack of the middle. I got hesitate to eat this because I won't be able to look at her. Only me and her who fell into this hole. As if the hole world was no lack, perfect. The whole world was enough for 2, and more than that was too complicated for me. Closer, and she smelled my hair.
Is this real? The circle wall between her and me is fragile, so I can't move anymore. Grinning, she took mine and drew a circle with her index finger like playing with a hair tie. Every single minute she gets changing, I finally knew. I didn't know that. And then, she bit it a little. C is still laughing. Outside the hole is also safe, fortunately. I got brave, got mine back, bit the other side. And then gave her half of mine. I gave her half of me.

ドーナツの穴

穴の向こうで君が笑っている。
なんていい眺めなんだろう。彼女の目には僕との未来が写っている。この穴があるおかげで、ふざけながら君を見つめられる。この穴に落ちたのは、僕と彼女だけ。この穴は欠陥なんかじゃなくて、まるでこの世界に不足はないかのような、あらかじめ設計された完璧な穴。世界には2人で十分で、それ以上は僕には複雑すぎる。彼女は近づいて、僕の髪の匂いを嗅いだ。これは現実なのだろうか?僕と彼女の境界はもろく、僕はもう動くことができない。にやけながら、彼女は僕のそれを取って、髪留めで遊ぶように人差し指で円を描いた。彼女が変化していく1分1秒を、僕はやっと知ることができた。そして、彼女は少しそれをかじった。彼女はまだ笑っている。幸いにも、穴は欠けても大丈夫らしい。僕は思い切って、もともとは自分のだったそれを取り返して、反対側をかじった。それで彼女に僕の半分を渡した。僕は彼女に僕の半分をあげたんだ。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?