見出し画像

BowGriP「楽ゆ~び」お客様の声

BowGriP「楽ゆ~び」の誕生物語は
いかがでしたでしょうか?
感想をいただけると嬉しいです。

The birth story of BowGriP “Rakuyuubi”
What did you think?
I would be happy to receive your feedback.

では、実際にBowGriP「楽ゆ~び」を使った方の感想などをお届けいたします。
Now, we would like to share with you the impressions of those who have actually used BowGriP "Rakuyuubi".



60代 女性

チェロを弾く時、以前から親指が痛くていろいろ試しましたが、なかなか良い物がなく親指をかばって弾いていました。

ボーグリップを付けたら親指がすごく楽になり、サポーターを外す事が出来ました。

感謝です。

Female in her 60s

My thumb hurts when I play the cello, and I tried many things, but nothing seemed to work, so I had to protect my thumb while playing.

Once I put on the bow grip, my thumb felt much better and I was able to remove the supporter.

Thank you very much.


BowGriP「楽ゆ~び」購入はこちら

#楽ゆ〜び#BowGriP#bowgrip#チェロ#vc#violoncello#cello#Violoncelo#Cello#ヴァイオリン#ヴィオラ#会いに行くよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?