見出し画像

February 22, 2022:悪夢、ジジイ、時代遅れ (Nightmare, Old Man, Antediluvian)

 A week ago, I saw something I was not supposed to see. It was the worst day. 
As usual, I got up at 6:00 and did some stretches. Then, I moved to my PC room. Opening a curtain, I found an old man walking in a paid car park. He seems to be shortcutting through the park. I expected him to go straight through it. But, he walked toward a wall between the park and a private house and stopped at it. After he looked from side to side, he began to piss on the wall and went away.
 He did not notice me since I saw him from the upper floor. Even in this new era, his heart seems to be still in the '70s.

  1週間ほど前に、見たくないものを見てしまいました。最悪の一日でした。
 いつものように、6時頃に起きてストレッチをしました。その後、パソコンのある部屋に移動して部屋にあるカーテンを開けところ、一人のジジイが有料駐車場を歩いていました。駐車場を通って近道しようとしているようでした。まっすぐ横切ればいいのに何故か、駐車場と民家の間にあるブロック塀のほうにちかづいていきます。そして、壁に向かって立ち止まり、左右を見回したあと、立ち小便をし出しました。
 ボクはその光景を高層階から見ていたので、このジジイは気づかなかったようです。この時代にジジイ感覚は70年代のようです。



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?